Welcome TWO.OO.ONE.OO!

Posted by gadis jumaat | Posted in

Opis sudah senyap sunyiiii, ramai amek cuti, dan yg tak amek cuti pon dah balik awal dahh. Aku balik sikit lagi lah. Awal sangat pon takde yg menantiku di umah. Cewahhh.

Wiken ni barulaa ada peluang merilekskan diri kat umah sket, since sepanjang bulan 12 nih leh kata every wiken bizi ngan preparation tunang, majlis tunang, dan last weekend pon family aku ramai2 datang umah holidayyy. Penat tuuu jadi hostess!

Tapi penat sumer ilanggg bile tengok note yg akak aku lekatkan kat cermin bilik time aku gi keje ari Isnin tu. Awwww comey gilerr :")

Ni plak note yg ija tinggalkan untuk aku time dia datang kejap Selasa baru ni. Datang kl beli cincin tunang dan barang2 hantaran :)) Skang dah chow pegi umah bakal mak dia dahhh, prektis skill menantu harapan huahua. Tadi dia msg cakap kene torture ngan boipren bliau, kene goreng mi untuk 10 orang makan... Dan kene masak lunch gak. Wakakaka!


Okay, so long wiken ni aku harap dapatlaa setel bendalah lam list ni!

++ basuh bajuuuu! kawen nanti, incik sayang amek alih tugas ni bleh tak? tak besnyeeeee!
++ decide bile nak join company baru! (ambik masa niii nak decide I tell u!)
++ set appointment for medical checkup b4 joining the new company!
++ buat 10-month planner merangkap wedding checklist yg gempak giler! Kena ada apa yg kena buat setiap bulan dan bajet2 nye skali. Semoga segalanya teraturrrr dan yang penting tidak last minute! Amin!
++ nak setelkan template blog kawen dan blog ABAP, kot?? nih lowest prioritylah kirenye.

Semoga berjaya predei! Pek pek bahu sendiri!



You know you love me!

Comments (0)