Mandom

Posted by gadis jumaat | Posted in

Dalam mood gundah gulana lepas intebiu ngan orang uk itu petang tadi wuu...

Interviewer tu ckp, sorang dah dapat job tu, so tinggal SATUUU je lagi vacancy, ishkkk betapa keciknye peluang :( Pastu, dia cakap, skang tinggal nak pilih antara 2, 3 orang yg dpt final stage macam aku tadi, n I can expect the result next week.

Aku rasa almost impossible dah nak dapat. Kalo ngan current company ni dulu, at the end of the interview je, dia dah cakap aku dapat keje tu, pastu terus pegi print offer letter. Skarang? Huwaaaa susahnyeeee nak dapat keje sekaranggggg!

Somehow aku tetap mengharap rezeki utk dapat keje tu tetap tertulis untuk aku ah. Serious tawar sangat-sangat hati ngan kompeni skang... Tadek hati nak buat keje apa-apa pun tsk tsk.

Haih. Tolonglaaaa dapat...




You know you love me!

XOXO, girlfriday

Comments (0)