Mungkin Agak Offensive Untuk Peminat Schaheizy

Posted by gadis jumaat | Posted in

Aritu aku ada citer tak aku dapat few unknown friend requests dari makhluk-makhluk yg berkongsikan mutual friends - schaheizy sam (SS), lepas aku post komen kat FB dia: 'Happy 27th birthday SS! It was the bestttt 5 years I've ever had, love u so mucho! Eh eh eh.' (ayat berangan n mau usik2 fans dia yg lain ) ?? *jangan marah darlinggam trr trr (-_-")

Tadek cite kot kat blog.

Ok nak dijadikan cerita, salah sorang yang add tu adalah B (nickname yg kawan2 dia panggil). Ingat dia fans je memule, sbb dalam photos dia tadek pon gamba SS. Tapi baru2 ni, kawan dia ada tag gambar B & SS dalam gaya TEMAN TAPI MESRA.

So aku posted this on her wall, ngan sebahagian daripada sesi berbalas komen kitorang:

Tengoklaa cara dia, rilek je kan? Dahla cun gilerrrrr. Lagi seronok tengok gambar dia dari tengok gambar SS si-mulut-manis i must say! Haha.

Tak lama pastu, bespren B plak add aku, dan mule tunjukkan lagi gambar2 B & SS. Bespren dia pon jenis ok je. Mmg laa tahap berdarah gak idong aku tengok gambar dorang, tapiiiii comell masalahnyeeeee, sesuaiiii sangat, so aku relakan laaa pemergian SS kepada B... :B

Tak caye tengok gambar2 ni:



Dan award kiut bangetttt tahap rasa nak kasik penampar jeeee, goes toooo:

Awwwww. Kiut kannnn awex ni?? Pakai spek SS tu tatahannnn. Tsk tsk.

cry

Tapi betapa rapatnye B dan besprennye yg aku nampak lam fb dorang membuatkan aku ingat, camtu jugaklaaaa rapatnye aku ngan ija kat utp dulu! Setiap kali pun nak sama cam m&m sisters, kalo tengok B ngan bespren dia ni, mekap mata TOTALLY sama! Haha.

Aku pun tibe-tibe terpk, untuk kite close ngan sumone, dan dapat menerima dia jadik bespren kite, kite perlu rasa yg kite ngan dia 'dalam kelas yg sama', pastu, kite kene rasa ada sikit 'admire' laa pada kekuatan yg dia ada. Cam bespren B ni, terang2 dia admire ngan cuteness level n sikap manje-manje B ni. Aku ngan Ija? Aku admire personaliti dia, cara dia cakap yg meyakinkan n cara dia influence orang lain. Macam ape yg aku harap diri aku ada, tapi takde, tu laa yg aku cari dalam diri seorang bespren kot?

I wonder apekah yg ija admire tentang diri aku??


p/s: tak sabo mau jadik rumet incik sayang.... wuuuuu. *tetibe*




You know you love me!

Comments (2)

mungkin ur hipotesis tuh betul kot. like my best friend, i admire his self confident, good management of himself and his attitude towards everything. huhuhu

haha camtu gak eh afif? haruslaa betul theorem pithagorasku itu, sbb kalo takde unsur admiration, tak berminat ahh nak rapat... :D